POLITICA DE EXPEDIERE

LIVRĂRI ȘI RETUR

EXPEDIEREA PRODUSELOR

 

https://www.sofaking.ro/ poate asigura livrarea mobilierului comandat în întreagă țara.

Transportul mobilei la domiciliu va fi programat în funcție de graficul intern de livrări.

După trimiterea comenzii, veți fi contactat telefonic sau veti primi un email de la departamentul nostru de vânzări pentru a stabili toate detaliile de livrare.

Livrarea se efectuează cu mijloace auto proprii sau prin firme de curierat, iar produsele vor fi livrate până în fața imobilului în care dumneavoastră aveți domiciliul sau șediul (până unde are acces mașina firmei de transport).

 

  1. Costuri de Livrare

 

La comenziile achitate integral cu card bancar sau ordin de plata transportul este gratuit la valoarea de peste 3000 de Ron.

– Până în fața imobilului sau până unde este acces cu masina. De la locul parcării pâna la apartament se va negocia cu conducătorul auto și ajutorul acestuia.

În țara livrarea mobilierului se face prin firme de transport colaboratoare (nu firme de curierat). Livrarea produselor se va face până în fața imobilului sau până unde are acces  mașina. Clientul are obligația că la primirea mărfii să se organizeze pentru descărcarea produselor din mașina. Nu este de datoria șoferului să livreze mobila in apartament. În momentul în care plasați comandă pe site costul transportului se va calcula și negocia.

  • Termen de Livrare

După confirmarea comenzii și a plății se stabilește împreună cu clientul data exactă a livrării.
Deși încercăm zilnic să satisfacem nevoile tuturor clientilor noștri, nu putem garanta mereu livrarea la ore fixe din zi. În schimb clientul va primi, un interval orar în care se va face livrarea.
Pentru clienții care doresc livrări urgente sau la ore fixe, la costurile de livrare deja prezentate se pot adauga cheltuieli suplimentare.

  • Condiții de livrare

– Transportul este asigurat doar până în fața clădirii clientului sau până în cel apropiat punct în care mașina poate parca. Clientul trebuie să se asigure că are cu cine sa descarce și sa transporte marfa livrata. Transportul produselor de la masina până la locuința cumpărătorului nu este obligația conducătorului auto.
– Dacă marfa nu poate fi livrată din cauza clientului (adresa incorecta, numar de telefon gresit etc) intreaga raspundere pentru neplacerile cauzate de intarzieri, apartine clientului.
– Mobilierul se livrează la colet. Coletele înclud feroneria și instrucțiuni de montaj. În cadrul prețului prezentat în pagina de produs nu se include și montajul.
– Comenzile se preiau, se prelucrează și livrează în limita resurselor disponibile și în funcție de graficul intern de livrări.
– Nu ne asumam răspunderea pentru întârzierile datorate cauzelor de forța majora (inundatii, cai de acces inzapezite, impracticabile etc). În acest caz, transportul se va reprograma în funcție de posibilitățile de transport.

  • Livrare cu verificare:

Cumpărătorul are obligația de a verifica integritatea produselor primite și de a semna și menționa pe avizul de însoțirea marfii sau factura. Multe dintre produse au mici semne de uzură, fiind resigilate, dar acestea sunt specificate în descriere sau fotografiile despre produs.

 

Politica de returnări

 

Potivit legislației în vigoare, clienții (persoane fizice) au dreptul să notifice în scris comerciantului ca renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare a intenției de retur. Această notificare se poate face pe mail sau impreună cu produsele, în termenul prevăzut de lege. Returul trebuie să fie insoțit de următoarele documente: factura, chitanța (curier), notificare. Clienții trebuie să menționeze în notificare dacă doresc rambursarea banilor sau schimbarea produsului. În cazul în care nu se respectă toate condițiile de retur, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.

 

În cazul în care produsele la care se solicita returnarea prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgărieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garanție lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate, https://sofaking.ro/ are dreptul de a decide acceptarea sau nu a returului.

În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 zile de la retur. În acest cost intra doar valoarea produselor, nu si transportul aferent comenzii, returului sau costul altor servicii.

Următoarele categorii de produse nu se pot returna: produsele executate după specificațiile consumătorului, produsele distinct personalizate, produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid sau produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazin. În cazul produselor executate la comandă clientul poate pierde avansul achitat dacă din motive ce nu țin de vânzător comandă nu a putut fi finalizată la timp și livrarea nu s-a putut face.

În cazul în care Clientul solicita înlocuirea produsului cu unul identic, inlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale.

 

În cazul în care Clientul a returnat un produs și solicita înlocuirea, iar https://sofaking.ro nu dispune de un produs identic pentru înlocuire, aceasta va oferi Clientului contravaloarea produsului sau alt produs în cazul în care Clientul accepta acest lucru. În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către Client. În cazul solicității unui alt produs se va achita diferenta de preț, dacă produsul este mai scump. În situația în care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferența de preț nu se va returna. Aceste dispozitii se aplica conf. O.U.G. 34/2014.

6. Politica de renunțare la tranzacții / plată

În caz, daca clientul se răzgândește de la comandă și plata a fost efectuată cu succes prin Plata cu Card sau Plata cu Ordin de Plată, orice sumă achitată (parțial sau integral) va fi transferat înapoi în termen de 2 zile lucrătoare, plus termenul prin care banca va prelucra transferul, care poate să durează de la 0 până 30 de zile maxim (în general procesul de transfer la bancă durează 3 zile lucrătoare).

În caz, dacă clientul a plătit in Cash, atunci după o înțelegere comună (prin mail sau telefonic) va fi dat înapoi în cash, sau prin transfer bancar la care se aplică termenul menționat mai sus cu un paragraf.

După renunțare la tranzacție, comanda va fi anulată.

 

RETURUL DE MARFA

Returul de marfă se acceptă în 5 zile calendaristice de la primirea produsului.

TOATE cererile de schimb/ retur se completează folosind formularul de retur de la pagina Livrare si Retur (nu se iau în considerare cererile făcute pe alte mijloace de comunicare: Facebook sau telefonic). 

Numai după ce primiţi acceptul scris al operatorului nostru de pe această adresă, se vor putea returna produsele.

Restituirea contravalorii produselor returnate se va face în maxim 14 zile calendaristice de la data primirii coletului returnat, prin virament bancar într-un cont  precizat de client, sau prin Mandat poştal. Comisioanele bancare, generate de plata într-un cont bancar, vor fi suportate de client.