Politică Rambursare
POLITICĂ RETUR PRODUSE
Ne dorim să fiți pe deplin mulțumiti atunci când cumpărați produse de la noi. Dacă totuși, din anumite motive, nu sunteți mulțumiti de produsele comandate, le puteți returna iar noi vă vom restitui contravaloarea acestora daca respectati condiitile de returnare. Conform legislației, clienții pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original, fără semne de a fi deschise, doar în momentul primirii, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În cazul în care produsul primit nu este cel comandat, iar clientul nu a fost de față la livrarea acestuia (ex: o alta persoană primește pachetul si îl acceptă fără a-l verifica), clientul va trebui sa foloseasca formularul de retur de la pagina Livrare si retur. În cererea de retur nu uitați să menționați numărul comenzii. Nu se iau în considerare cererile de retur telefonice sau sosite pe alte căi online. Puteți opta pentru returnarea contravalorii produselor sau achiziționarea altor produse din magazinul nostru. După recepționarea produselor și constatarea îndeplinirii condițiilor de returnare, SC LSM OUTLET BESTMOB S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 5 calendaristice de zile de la data primirii returului.
Orice retur care nu respectă condițiile de mai jos va fi refuzat.
Condiții de returnare
1. Returnarea se face doar in momentul primirii bunurilor si in urma examinarii de catre client.
2. Dacă nu primiți același produs pe care l-ați comandat, produsul se poate returna fără a plăti taxa tur-retur.
!IMPORTANT - Dacă nu aveti un motiv intemeiat pentru a returna produsul (zgarieturi, deteriorari in urma transportului, umiditate in urma neprotejarii produselor de catre vanzator) SC LSM OUTLET BESTMOB SRL va acoperi intai costul transportului din pretul produsului/produselor cumparate si va va returna restul. Restituirea plății va fi făcută prin transfer bancar către datele furnizate de client in formularul de returnare.
- Pentru toate produsele, pentru deficiențele de calitate prevăzute în HG 665/1995, reclamațiile întemeiate vor fi rezolvate de către SC LSM OUTLET BESTMOB S.R.L. prin înlocuire, remediere sau restituirea contravalorii după caz, conform legii 449/2003.
- Cheltuielile legate de înlocuirea produselor defecte, de remedierea sau de restituirea contravalorii acestora vor fi suportate de către SC LSM OUTLET BESTMOB S.R.L.
- Consumatorul nemulțumit de modul de rezolvare a reclamației sale poate să se adreseze, Oficiului pentru Protecția Consumatorilor sau, după caz, instanțelor judecătorești competențe. Site-ul oficial este: https://anpc.ro.